PO ZAZĘBIENIU

Po zazębieniu się. napędzającego kółka zębatego z wieńcem zębatym koła zamachowego, wskutek dalszego przekrę­cania dźwigni włączającej zamknięty zostaje obwód zasi­lania uzwojeń rozrusznika, który zaczyna pracować i obra­cać coraz szybciej wał korbowy silnika. .Jeżeli zęby napędzającego kółka rozrusznika zamiast wsunąć się we wnęki międzyzębne wieńca koła zamachowego oprą się o jego zęby, przekładnia nie zazębia się, a jedynie sprę­żyna śrubowa jest ściskana coraz silniej. W takim przy­padku najpierw dźwignia włączająca zwiera styki włącznika.

Witaj na moim serwisie! Zamieszczam tutaj artykuły dotyczące motoryzacji z która związana jest moja praca zawodowa. Motoryzacja to moja największa pasja, która chcę się dzielić na blogu. Zapraszam do czytania!