Inna praca jednostki

Drugą sprawą jest to, że przy niskich zimowych temperaturach zauważ się to, że silnik pracuje trochę inaczej niż w przypadku temperatur niskich. Najbardziej mogą to odczuć posiadacze motorów, które są chłodzone powietrzem albo też olejem. Bardzo często się zdarza, że silnik w ich maszynach jest najzwyczajniej w świecie niedogrzany. Co więcej, może się zdarzyć tak, że zamarznie im gaźnik. Dlatego szczęście ma ten, kto ma podłączony gaźnik do podgrzewania elektrycznego albo też do systemu chłodzenia silnika. Wtedy taki problem znika bezpowrotnie. Jeśli jakiś motor posiada słynne chłodzenie olejowo-powietrzne to na czas zimy powinniśmy dokonać pewnej modyfikacji. O jaką modyfikację chodzi? Polega ona mianowicie na zasłonięciu chłodnicy olejowej za pomocą jakiegoś plastikowego arkusza. Dzięki tej bardzo przecież drobnej, zarazem prostej modyfikacji silnik naszej maszyny będzie nabierał odpowiedniej temperatury w o wiele szybszym tempie. A ma to znaczące znaczenie w czasie zimy, jak wszystkim wiadomo.